انار مرغوب ایران برای صادرات

انار مرغوب ایران را می شناسید؟ ایران یکی از بهترین کشورهای تولید کننده “انار مرغوب برای صادرات” در سراسر جهان است و انار ایران به عنوان یکی از بهترین انواع انار در سراسر جهان در نظر گرفته می شود که به بسیاری از کشورها از جمله روسیه، عراق و امارات صادر می شود.

انار ایران به دلیل قیمت پایین، سهم خوبی در بازار صادراتی دارد.
از آنجا که بسیاری از کشاورزان محصولات خود را در جعبه هایی که به درستی طبقه بندی نشده اند می فروشند، معمولاً محصولات آنها با قیمت پایین به فروش می رسد و بسیاری از صادرکنندگان که در حال سرمایه گذاری روی این محصول هستند، به دلیل کیفیت پایین بسته بندی خرید خود را به سرانجام نمی رسانند.

خواص انار

  1. دارای انواع ویتامین و پروتئین
  2. پیشگیری کننده از بسیاری از بیماری ها
  3. باعث تقویت سلامتی دندان ها و لثه ها شده و بوی بد دهان را از بین می برد
  4. انار فشار خون را تنظیم کرده و فشار خون را پایین می آورد
  5. کاهش دهنده قند خون
  6. از بروز انواع سرطان جلوگیری می کند.

این مزایا باعث شده است که انار ایران به عنوان انار صادراتی محبوب شود.

خواص انار

تولید انار مرغوب صادراتی

شهرهای نی ریز و ساوه به ترتیب بزرگترین تولیدکننده های انار صادراتی در ایران هستند و این محصول را در حجم بالا به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می نمایند.

انار رباب خاص ترین نمونه انار صادراتی در نی ریز و انار ملس نیز ویژه ترین انار مرغوب ساوه به حساب می آید لزا بیشترین فروش را به خود اختصاص میدهند هم چنین با توجه به سفارش بالا برای این دو نمونه، با قیمت بالایی به فروش می رسند.

تولید انار مرغوب صادراتی

انار مرغوب ایران

با توجه به کاشت انار از قرن های گذشته در ایران، باغداران ایران از نسل های گذشته روش های تجربی را به خوبی فراگرفته اند و برخی از باغداران نیز از روش های نوین برای آبیاری و پرورش انار استفاده میبرند لزا انار مرغوب ایران در تناژ بالا تولید میشود.

انار مرغوب در شهرهای شمالی، مرکزی و جنوبی ایران پرورش داده میشود با این تفاوت که با توجه به تفاوت آب و هوای این مناطق، ارقام مختلفی در این شهرها کاشت میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما