عرضه انواع انار صادراتی به کشورهای عربی

عرضه انواع انار از طریق مراکز و فروشندگان زیادی در ایران انجام می گیرد اما کیفیت انار و قیمت آن متفاوت است لزا مشتریانی که خواهان خرید عمده انار مرغوب هستند باید با مجموعه های تخصصی که تولید و پخش انار را برعهده دارند، همکاری کنند چرا که در این صورت واسطه های در میان نخواهد بود.

انار امروز در کرج در بین انواع انار دارای بالاترین کیفیت و بیشترین تقاضاست لزا قیمت آن به نسبت دیگر انواع انار مقداری بالاتر خواهد بود که این کاملا طبیعی است.

هر شخصی دوست دارد دارای پوستی جوان، شفاف و تازه باشد و هم چنین موهایی پر پشت و بدون ریزش داشته باشد لزا با توجه به خواص بی نظیر انار خوردن این میوه به این گروه تاکید زیادی میشود.

شهرهای مهم تولیدکننده انار در ایران

اکثر نقاط کشور توانایی و پتانسیل تولید انار را دارند و در اغلب شهرهای کشور شاهد تولید انار به صورت محدود و یا انبوه هستیم اما شهرهایی هستند که قطب تولید این میوه به حساب می آیند که این شهرها به قرار زیر است:

  1. نی ریز
  2. ساوه
  3. فردوس
  4. اصفهان
  5. یزد
  6. کرمان
  7. شیراز
  8. ارسنجان
  9. ایج

انار دارای کیفیت های مختلفی است که کیفی صادراتی و ممتاز آن به کشورهای دیگر صادر میشود و کیفیت پایین تر آن به بازار داخلی عرضه میگردد و نیاز بازار داخلی را تامین می کند.

انار بعد از برداشت به محل بسته بندی انتقال داده میشود و در محیطی کاملا بهداشتی توسط افراد خبره سورت و بسته بندی میشود و در آخر پالت بندی شده و به کشور مقصد ارسال می گردد.

بازارهای هدف اصلی انار ایران کشورهای عربی است که در بین این کشورها عراق بزرگترین خریدار انار ایران به حساب می آید.

 

شهرهای مهم تولیدکننده انار در ایران

بسته بندی انار صادراتی

آیا می دانید بسته بندی اصولی و استاندارد انار نقش بسیار زیادی در جلب نظر مشتری ها و ماندگاری انار دارد و از آن به عنوان فروشنده خاموش یاد میشود؟

بسته بندی علاوه بر حفظ کیفیت انار سبب زیبایی محصول و افزایش فروش نیز میگردد هم چنین با شناخت بازار هدف و بسته بندی متناسب با آن بازار می توان برند خود را به جهانیان شناساند لزا باید به بسته بندی انار توجه ویژه گردد.

بسته بندی مناسب محصولات خصوصا میوه سیب زرد درجه یک باعث توسعه بازار برای محصول و به حداقل رسیدن ضایعات در محموله صادراتی می گردد.

بسته بندی انار صادراتی

انواع انار صادراتی در ایران

انار در درجه های کیفی ممتاز، درجه یک، درجه دو و درجه سه یا انار توری تقسیم بندی میگردد اما انار ممتاز و درجه یک به خارج از کشور صادر می گردد و انار درجه یک و درجه دو در بازار داخلی عرضه می گردد و در نهایت انار درجه 3 یا انار توری به کارخانه های فرآوری انار برای تبدیل به کنسانتره انار، آب انار و رب انار ارسال میشود.

انار ممتاز در بازارهای جهانی دارای فروش بسیار عالی است چرا که این نوع انار دارای ظاهری زیبا و طعمی منحصر به فرد است و هر مشتری با دیدن آن شیفته آن میشود.

انواع انار صادراتی در ایران

عرضه انواع انار صادراتی به کشورهای عربی

انار صادراتی در ایران به مقدار بسیار زیادی تولید میشود که علاوه بر تامین نیاز داخل کشور، میتواند بازارهای خارجی را نیز به طور کامل پوشش دهد لزا یکی از بازارهای جذاب برای فروش انواع انار صادراتی کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس هستند.

به هنگام برداشت انار صادراتی باید به این نکته توجه شود که انتهای انار به طور کامل از شاخه جدا گردد و دم انار جدا نشود چرا که ظاهر نامناسبی به انار میدهد و برای صادرات مناسب نخواهد بود.

مراکز زیادی در ایران هستند که عرضه انار را برعهده دارند اما مرکز تخصصی عرضه انواع انار به ندرت یافت میشود که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما