فروش انار قرمز ساوه به خریداران عراقی

فروش انار قرمز ساوه در ایران سالیانه تقریبا چه مقداری است؟ انار یکی از اولین میوه ها در ایران است.
در ایران انار به مقدار زیادی در شهرستان ساوه کشت می شود.
فروش انار قرمز ساوه یک تجارت عمده در تولید میوه است.
فروش اسیب درختی دماوند به خریداران عراقی در حال افزایش است.

انار میوه ای درختی است که اغلب دارای دانه های قرمز و گاهی دانه های سفید و گاهی اوقات هر دو آنها است. این میوه در برخی از کشورهای جهان مانند ایران، افغانستان، پاکستان، عراق و ترکیه کشت می شود. در ایران عمده تولید کنندگان انار شهرستان های ساوه، نیریز و فردوس هستند.

فواید مصرف میوه انار

بنابراین انار مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین C و پتاسیم دارد. همچنین در هر 100 گرم انار 18.7 گرم کربوهیدرات ، 12.7 گرم قند ، 4 گرم الیاف ، 1.2 گرم چربی و 1.7 گرم پروتئین وجود دارد. طبق برخی تحقیقات ، مصرف انار باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، قلبی (خصوصاً سرطان پروستات و پستان) می شود.
باعث کاهش چربی خون می شود. انار باعث آسیب سلول ها می شود و به سلامت لثه ها کمک می کند. حتی زخمهای دهان را نیز درمان می کند. این میوه به دلیل فواید بالای سیب درختی انلاین، خریداران زیادی دارد و فروش بالایی دارد. فروش انار قرمز ساوه نیز تحت تأثیر این مزایا قرار دارد و مصرف کنندگان زیادی دارد.

فواید مصرف میوه انار

تولید انار در شهرستان ساوه در ایران

ایران بزرگترین تولید کننده این میوه در جهان است و هر ساله بیش از 800000 تن انار تولید می کند. هند دومین کشور تولید کننده جهان است. بیش از 700 نوع انار در مرکز تحقیقات کشاورزی یزد نگهداری می شوند. در شهرستان ساوه تولید انار در هر هکتار 15000 تن است.

انواع زیادی انار در ساوه تولید می شود از جمله: یوسف خانی، آلاک، آقا محمدالی و انار تابستانی که 10٪ باغ ها متعلق به آن هستند.
حداکثر نوع انار تولید شده در ساوه “ملس” است که برای فروش صادراتی انار قرمز ساوه است.

تولید انار در شهرستان ساوه در ایران

خریداران میوه انار عراقی

فروش انار قرمز ساوه به خریداران میوه انار عراقی همه ساله انجام می شود. به دلیل برخی از مشکلات مانند سرماخوردگی در سالهای اخیر تولید انار کاهش یافته است بنابراین میزان صادرات انار کاهش یافته است. گزارش های عرفی نشان می دهد که عراق در پنج ماه اخیر تنها مشتری انار ایرانی بوده است.

فروش انار قرمز ساوه

انار در هر نوع آب و هوا و هر نوع خاک می تواند رشد کند و میوه دهد. ایران دارای 82000 باغ هکتار در زیر کشت انار در مناطق فارس، یزد، گلستان، قم، مرکزی، کرمان، سمنان است. بیشتر تولیدات در نیریز است.

تولید انار و فروش انار قرمز ساوه در شرایطی امکان پذیر است که زمستان سردتر از -10 درجه نباشد. اما در هفت سال اخیر این مشکل بر تولید و فروش این میوه تأثیر گذاشته است. در سالهای قبل از این مدت ، انار ساوه 3 تا 10 دلار به کشورهای مختلف فروخته می شد.

فروش انار قرمز ساوه

صادرات انار قرمز به عراق

عراق یکی از کشورهای همسایه ایران است که با ایران کار زیادی انجام می دهد و اغلب به دلیل ضعف کشاورزی و محصولات باغی، نیازهای کشورهای همسایه مانند ایران و ترکیه را تأمین می کند. فروش عمده انار قرمز ساوه كه به عراق صادر شده است “رباب” و “شيشه كپ” است.

علاوه بر این، دیگر محصولات جانبی جانبی مانند عصاره انار، سس انار و آب انار را به عراق صادر کنید.
همچنین پس از امارات عراق لباس انار ایرانی است.
بسته انار پارامتر مهمي در صادرات است و باید به نوع بسته بندی اهمیت زیادی داد.
هنگام كاشت اين ميوه اگر در روزهاي آخر آبياري بيشتري انجام شود، ميوه داراي ترك هايي مي شود كه تنها بسته بندي مناسب مي تواند انفجار انار را از بين ببرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما