فروش انواع انار در ایران

فروش انواع انار در ایران در مهرماه هر سال از باغات انار ایران در گریدهای مختلف به صورت عمده آغاز میشود که با قیمت روز در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش می رسد.
یکی از مراکزی که به صورت مستقیم عرضه انواع انار را انجام می دهد، مجموعه آی نار است که ارزانترین و باکیفیت ترین انواع انار را به فروش می رساند.
شرایط جغرافیایی و آب و هوای بسیار مناسب ایران امکان کاشت و پرورش انواع انار درجه یک و ممتاز را در شهرهای مختلفی مثل نیریز و ساوه فراهم کرده است.

انواع انار در بازار

برندهای مختلفی از انار در بازار دیده میشود که هر کدام طعم و ظاهر مخصوص به خود را دارد لزا هر کدام طرفداران خاص خود را دارد اما آنچه واضح است، کیفیت بالای انار ایران در مقایسه با کشورهای دیگر تولیدکننده انار در دنیاست که باعث شده خریداران ایران را به عنوان مقصد برتر انار برای تجارت این میوه شگفت آور انتخاب کنند.

در ادامه به برخی از مهم ترین رقم های سیب درختی دماوند اشاره میکنیم:

  • رباب
  • ملس
  • میخوش
  • شیرین
  • بی هسته
  • نادری
  • تبریزی
  • قجاق
  • شیشه کپ
  • سیاب
  • یزدی

فروش انواع انار در اندازه های ریز و درشت در بازار سبب شده است تا عده ی زیادی از خریداران بتوانند بسته به نیاز خود، انار را در سایزهای مختلف خریداری نمایند به ویژه اینکه انار در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت و قیمت در بازار توزیع و به فروش می رسد.

انواع انار در بازار

انار صادراتی نیریز و ساوه

شهرهای مختلفی در ایران به کاشت انواع انار مشغول هستند اما از بهترین شهرها برای تولید انار شهرهای نیریز و ساوه هستند که تمامی ارقام کشت شده در این دو شهر دارای کیفیت بالا و مشتری پسند هستند.

درجه یک بودن و ممتاز بودن انارهای نیریز و ساوه به خاطر استفاده از رقم های صادراتی است که از همه لحاظ بهترین هستند و در ترکیب با اب و هوا و خاک این دو شهر عملکرد فوق العاده ای دارند.

انار صادراتی نیریز و ساوه

مرکز خرید و فروش انواع انار

حوزه میوه به خصوص سیب درختی انلاین در ایران بازار بسیار داغی دارد و هر ساله مشتریان زیادی اقدام به خرید انواع سیب می کنند.
انار در ایران هم به صورت عمده و هم به صورت خرده به فروش می رسد.

شهرهای نیریز و ساوه غالب انارهای درجه یک و ممتاز را تولید میکنند به همین دلیل این دو شهر مرکز تولید انار و مرکز خرید و فروش انار در ایران به حساب می آیند.

مرکز خرید و فروش انواع انار

قیمت هر کیلو انار

معیار خرید و فروش انار به صورت کیلوگرم است و تفاوتی وجود ندارد که انار به صورت عمده مورد معامله قرار گیرد یا به صورت خرده و جزئی، در هر دو صورت خریدار باید براساس هر کیلوگرم خرید خود را انجام دهد.
البته نکته ای که واضح است هنگامی که مشتری قصد خرید و فروش عمده انار را داشته باشد، فروشنده قیمت مناسب تری را در نظر میگیرد.

برای خرید هر کیلو انار درجه کیفی آن در قیمت گذاری تاثیر دارند به همین دلیل است که بازار دارای قیمت های متفاوتی به ازای هر کیلوگرم است.
البته تولیدات برخی از شهرها به دلیل کیفیت بالاتر با نرخ بیشتری به فروش می رسد.

قیمت هر کیلو انار

خرید اینترنتی انار

در دنیای مدرن امروزی انجام تجارت سنتی کمی سخت است زیرا در حالت سنتی باید تمام خریداران به صورت حضوری برای خرید اقدام کنند و این موضوع وقت و هزینه زیادی از مشتریان خواهد گرفت و در صورت عدم توافق یا نامرغوب بودن کالا و عدم رضایت خریدار، این مسئله مشکلتر خواهد شد.

استفاده از تکنولوژی روز در حوزه های مختلف به آسان تر شدن مبادلات و خرید و فروش کالا مینجامد لزا در حوزه انار و فرآورده های انار نیز در خصوص عرضه اینترنتی انار و خدمات آنلاین این حوزه گام های مثبتی برداشته شده است.

خرید اینترنتی انار

فروش انواع انار

انار با نام های مختلفی در بازار عرضه می گردد و خریداران تمایل دارند مرغوبترین و خوش طعم ترین انار را برای خود سفارش دهند و هیچ خریداری از جنس بی کیفیت استقبال نمی کند لزا بازار فروش انواع انار مرغوب بسیار داغ است.

جهت خرید عمده انار مراکز و مجموعه هایی دایر شده اند که به صورت فروش عمده انار را در درجه های کیفی مختلف همچنین در اندازه های مختلف عرضه می دارند.
لازم به ذکر است در میان مراکز عرضه کننده، بعضی از آنها عرضه مستقیم انار را از باغات برعهده دارند و در این حالت انار توزیع شده در این مراکز با ارزانترین قیمت ممکن در بازار به فروش می رسد.

فروش انواع انار

قیمت انار در سال 98

نوسانات موجود در بازار میوه و انار اجتناب ناپذیر است اما در سال های آتی این نوسانات در حوزه انار کمتر دیده میشود که این پدیده میتواند علت های مختلفی از جمله افزایش عرضه انار داشته باشد.

هر چند نمیتوان نوسانات و هیجانات موجود در بازار را به صفر رساند اما با ارائه راهکارهایی میتوان آن را به صفر نزدیکتر کرد و خریداران و فروشندگان با خیال آسوده تری به تجارت این محصول بپردازند.

بدون شک خریدارانی که تمایل به خرید ارزانترین انار را دارند با مجموعه هایی همکاری میکنند که بی واسطه و مستقیم این محصول را عرضه میدارند ن مجموعه هایی که خود واسطه بوده و با قیمت های گزافی انار را به فروش می رسانند.

قیمت انار در سال 98

قیمت انار امروز

مجموعه هایی در ایران وجود دارند که برای تمام خریداران این امکان را به وجود آورده اند که خرید خود را با قیمت روز انجام دهند زیرا برای مشتریان به روز بودن قیمت محصول بسیار مهم است.

این مجموعه ها در امر صادرات نیز فعالیت دارند و به خاطر عرضه انار با نرخ روز، خریداران خارجی از کشورهای مختلف مثل عراق، عمان، قطر، ترکمنستان، تاجیکستان، روسیه، ارمنستان، امارات و … با این مجموعه ها همکاری میکنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما