فروش انار صادراتی ساوه ارزان

فروش انار صادراتی ارزان قیمت توسط کدام فروشنده ها صورت می گیرد؟ آیا شرکت ها و مجموعه هایی وجود دارند که به صورت تخصصی به فروش انار صادراتی ساوه با قیمت ارزان اقدام کنند؟ چرا بازار فروش انار صادراتی بسیار داغ است؟

تولید انواع انار در ایران

امروزه ایران به عنوان یکی از برندهای تولیدی و تجاری برتر انار در دنیا شناخته می شود و از این حیث رتبه اول را در بین تمام کشورهای دنیا داراست لزا این فرصت فراهم شده است که انار ایران به تمامی کشورهای دنیا صادر گردد و همه کشورها طعم انار بینظیر ایران را حتی برای یک بار بچشند.

این امکان محقق نمی شود جز اینکه زیر ساخت های تولید و صادرات انار به خوبی فراهم شود و شرکت های تولید و صادرات انار در این زمینه به خوبی وارد بازار شوند و از دانش روز برای تجارت بهره مند گردند.

بیش از 700 نوع انار در ایران تا به امروز دیده شده است و این یک عدد بینظیر است چرا که کمتر کشوری را در دنیا میتوانید پیدا کنید که حتی بیش از 50 نوع انار در خود دیده باشد.

انارهای زودرس و دیررس مختلفی در ایران نام گذاری شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و خریداران با اکتفا به این ویژگی ها خرید خود را انجام می دهند لزا شناخت ارقام انار نه تنها برای باغداران بلکه برای خریداران و تاجران نیز لازم و ضروری است.

تولید انواع انار در ایران

انواع انار ساوه

ساوه یکی از قطب های ممتاز تولید انار در ایران است که حتی با وجود سرمازدگی باغات این شهر باز هم توانستند بر این مشکل بزرگ غلبه کنند و دوباره به تولید انار با تناژ بالا بپردازند.

ارقام مختلفی از انار در این شهر پرورش داده می شود اما ممتازترین رقم انار این شهر انار ملس است حتی انار ملس ساوه در دنیا نیز شناخته شده است و یکی از رقم های محبوب صادراتی در بین سایر کشورها است.

اگر بخواهیم به صورت مختصر به انواع انار ساوه که بیشتر کشت میشود اشاره کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • آقا مندلی
  • آلک شیرین
  • آب دندان
  • تابستانی
  • تبریزی
  • یوسف خانی
  • آلک ساوه

انواع انار ساوه

خرید انار صادراتی ارزان

بازار خرید انار صادراتی در فصل پاییز بسیار داغ میشود و خریداران زیای از سرتاسر دنیا اقدام به تهیه و پخش انارهای صادراتی مرغوب میکنند.
اما برای خریداران علاوه بر کیفیت انار به عنوان مهم ترین فاکتور، قیمت انار هم بسیار مهم است و سعی میکنند انارهای صادراتی ارزان قیمت خریداری نمایند تا سود بیشتری از فروش انار کسب نمایند.

خرید ارزان انار صادراتی دغدغه مهمی برای تجار خارجی است و تنها در صورتی میتوانند انارهای صادراتی را ارزان خریداری کنند که به صورت مستقیم و بدون واسطه با تولیدکنندگان یا شرکت های تولیدی در ارتباط باشند.
دست اول بودن محصول، ارزان بودن را به همراه دارد.

خرید انار صادراتی ارزان

فروش انار ساوه ارزان قیمت

فروشنده های زیادی خصوصا در فصول برداشت انار به عرضه این محصول اقدام می کنند، فروشگاه ها، میوه فروشی های سطح هر شهر و میادین تره بار از مهم ترین فروشنده های عمده و خرده انار هستند.

اما خریدار خارجی و شرکت های بین المللی که تمایل به خرید و فروش انار دارند، هیچ گاه با این مراکز ارتباط برقرار نمی کنند چون همگی این مراکز به صورت واسطه ای در حال کار هستند.

لزا مجموعه هایی که به صورت تخصصی به این کار مشغولند در تیررس خریداران قرار می گیرند و خریداران از این مجموعه ها خرید خود را انجام میدهند چرا که هم محصول را به صورت دست اول تهیه می کنند و هم به سبب بی واسطه بودن، قیمت فروش آنها بسیار نازل و مناسب است.

این مجموعه ها به فروش انواع انار ایران خصوصا فروش انار ساوه ارزان اقدام میکنند و این نوع انار را در بسته بندی های مختلف عرضه میدارند.

فروش انار ساوه ارزان قیمت

فروش انار صادراتی ارزان

فروش انار صادراتی در گریدها و قیمت های مختلفی صورت می گیرد که در ادامه به آن می پردازیم.
انار صادراتی به اناری گفته میشود که قابلیت صادرات را داشته باشد یعنی:

  • از کیفیت بالایی برخوردار باشد
  • قابلیت حمل و نقل داشته باشد
  • فاقد هر گونه آفت و خرابی باشد
  • بیشتر از 300 گرم باشد
  • طعم و مزه بسیار خوبی داشته باشد

[toggle title=”انار صادراتی چه نوع اناری است؟” state=”open”]انار زیر 300 گرم انار صادراتی اطلاق نمی شود و در اصطلاح محلی به آن انار توری گفته می شود که به کارخانه های ری انار از جمله کنسانتره انار، رب انار، آب انار، لواشک انار و … فرستاده میشود و از قیمت پایین نیز برخوردار می باشد لزا انارهای بالای 300 گرم در صورت مرغوب بودن به انار صادراتی معروف هستند. [/toggle]

فروش انار صادراتی ارزان

تفاوت انار ساوه و انار نیریز

انار ساوه در کنار انار نیریز محبوب ترین برندهای تولید انار در ایران و حتی دنیا هستند که بسیار شناخته شده هستند، حتی کسانی که در عرصه تجارت انار فعالیت ندارند نیز به خوبی با این اسامی و برندها آشنایی دارند.

اما انار نیریز بهتر است یا انار ساوه؟

هر کدام از دو نوع گفته شده مشخصه هایی دارند که آن را از دیگری متمایز می سازد اما جواب این سوال به سلیقه و خواست مشتریان و نوع بازار هدف بستگی دارد و نمیتوان گفت به صورت 100% کدام نوع انار بهتر از دیگری است ولی بر کسی پوشیده نیست که این دو نوع مرغوبترین انار در ایران هستند و شکی در آن نیست.

انار رباب در نیریز بسیار محبوب است و نزدیک به 80% تولید این شهر مربوط به این نوع انار است و انار ملس در ساوه شناخته شده است که بسیار آبدار و خوشمزه است.
انار رباب قابلیت صادراتی بهتری به نسبت انار ملس دارد هم چنین برای مسافت های طولانی مناسب تر است به همین جهت است که کره فقط اجازه واردات انار نیریز را به صادرکنندگان انار میدهد.

 

1

  1. سلام صبح بخیر . جناب آقای زارع .
    انار صادرات به حوزه خلیج فارس انار خوب میخواستم .
    زنگ زدم گوشی نگرفتید لطفا عکس و تصاویر و قیمت را به ۰۹۱۲۸۵۷۱۶۳۴ واتساپ فرمایید . با تشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما