نرخ صادرات انار سرخ ممتاز به عمان و عراق

اگر تولیدکننده و یا صادرکننده انار هستید و به دنبال بهترین نرخ صادرات انار سرخ می باشید و می خواهید بدون دغدغه این کار را انجام دهید، مجموعه کشت و صنعت آی نار آمادگی همکاری با شما را دارد.

انار سرخ یکی از محبوب ترین ارقام انار صادراتی در عمان و عراق می باشد لزا به دلیل شرایط سیاسی و جغرافیایی ایران بهترین تامین کننده برای کشور عمان و عراق می باشد.

انار سرخ ممتاز

انار سرخ از میوه های پرتقاضا در بازارهای صادراتی کشورهایی همچون عمان و عراق می باشد لزا با توجه به اینکه ایران برترین تولیدکننده انار در دنیاست، فروش و صادرات انار، پتانسیل فراوانی را در اختیار تجار ایرانی و خارجی برای تجارت پرسود این محصول قرار میدهد و در نهایت باعث ارزآوری به کشور می گردد.

انار سرخ ممتاز یکی از ارقام بی نظیر صادراتی به حساب می آید و تولید آن در ایران بسیار زیاد و گسترده می باشد، شهرهای نی ریز و ساوه را میتوان قطب های تولید انار سرخ صادراتی نامید.

انار سرخ ممتاز

صادرات انار سرخ

کشت و صنعت آی نار با توانایی تامین انار صادراتی در تناژ بالا و در اختیار داشتن انبار و سردخانه و علم نگهداری و انبارداری انار و همچنین منابع قدرتمند در زمینه خرید و فروش و صادرات انار، قادر است در زمان کوتاهی انار را در کیفیت جهانی در اختیار مشتری قرار بدهد.

بسته بندی انار صادراتی سرخ در بسته های بسیار باکیفیت و مستحکم صورت میگیرد تا در بازه زمانی انتقال به کشورهای دیگر از جمله عمان و عراق دچار آسیب و خسارت نگردد.
هم چنین تیم سورتینگ و بسته بندی مجموعه با بازارهای هدف جهانی و نحوه سورتینگ و بسته بندی انار کاملا آشنایی دارند و این تخصص لازمه صادرات انار می باشد.

صادرات انار سرخ

نرخ صادرات انار سرخ ممتاز

باغداران محترمی که قصد فروش انار ممتاز خود را دارند، با این مجموعه ارتباط بگیرند در این راستا پس از رویت انار در صورتی که محصول از کیفیت مناسبی برای صادرات برخوردار باشد و به تایید کارشناس تامین و خرید برسد، آی نار به عنوان خریدار تضمینی، انار باغداران را خریداری و روانه بازار می کند یا به سردخانه انتقال می دهد.

نرخ صادرات انار ممتاز در حد ماکزیموم بازار قرار دارد چرا که بالاترین کیفیت را برخوردار است و این کیفیت بالا، افزایش فروش و تقاضا را به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما