خریدار دانه انار فریزشده با بهترین قیمت

آیا به دنبال خریدار دانه انار فریزشده با بهترین قیمت هستید؟ می خواهید دانه انار فریزشده خود را با قیمتی خوب به فروش برسانید؟ فروشندگان و تامین کنندگان عمده دانه انار امروز مشهد فریزشده می توانند برای فروش محصول خود به صورت مستقیم و بدون واسطه با بازرگانی آی نار تماس بگیرند.

[toggle title=”همکاری با تامین کنندگان دانه انار” state=”open”]بازرگانی آی نار با توجه به گسترش فعالیت خود به خارج از کشور و افزایش تعداد نمایندگی های خود، علاقه مند به همکاری با تامین کنندگان عمده دانه انار است لزا این عزیزان میتوانند برای همکاری با ما در تماس باشند[/toggle]

روش تهیه دانه انار فریزشده

دانه انار را به دو صورت دستی یا با کمک دستگاه اناردانه کن از میوه انار جداسازی می کنند که اغلب برای حجم بالا از دستگاه اناردانه کن استفاده می کنند. سوال مهم این است که از چه نوع دستگاه انار دونه کن استفاده کنیم که راندمان کارمان بالا برود؟ برای پاسخ به این سوال باید به حجم دانه اناری که میخواهیم توجه کنیم اگر حجم کار بالا باشد از دستگاه های اتوماتیک یا صنعتی باید استفاده کنیم در غیر این صورت استفاده از دستگاه های نیمه صنعتی و کوچک نیاز ما را به طور کامل مرتفع می کند. لازم به ذکر است بازرگانی آی نار فروش انواع دستگاه های اناردانه کن هم انجام میدهد.

 

روش تهیه دانه انار فریزشده

قیمت خرید دانه انار فریزشده

دانه انار تنوع بسیار زیادی دارد لزا برای تعیین قیمت انار دانه سیاه ساوه باید معیارهای مختلفی را در نظر گرفت که در زیر به چند مورد مهم اشاره می کنیم:

  • رنگ دانه انار
  • نوعی اناری که دانه انار از آن جداسازی شده
  • نوع بسته بندی(وکیوم شده یا به صورت فله)
  • چگونگی فریزکردن دانه انار
  • ضرب دیدگی یا عدم ضرب دیدگی
  • کیفیت نهایی دانه انار

هر یک از فاکتورهای بالا در تعیین قیمت اهمیت زیادی دارد لزا خریداران هنگام خرید این محصول باید به این موارد توجه داشته باشند.

 

قیمت خرید دانه انار فریزشده

خریدار دانه انار فریزشده صادراتی قیمت مناسب

دانه انار فریزشده با توجه به اینکه در حمل و نقل آسیب پذیر است نیاز به توجه خاص تری دارد خصوصا اگر بنا باشد آن را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

برای صادرات دانه انار فریزشده دانستن چند نکته ضروری است: اول اینکه کشور هدف کدام کشورها هستند و چه میزان حساسیتی نسبت به بسته بندی دانه انار و خود دانه انار دارند

معمولا کشورهای حوزه خلیج فارس و اغلب کشورهای همسایه ایران بسته بندی دانه انار برای آن ها اهمیت زیادی نداشته و تنها به قیمت دانه انار و در اولویت دوم به کیفیت آن توجه خاصی دارند اما کشورهای اروپایی بسیار حساس تر می باشند و به نوع بسته بندی(وکیوم دار)، کیفیت دانه انار و قیمت آن توجه ویژه تری دارند لزا برای فروش بهتر این محصول باید نکات فوق را به درستی رعایت کرد.

 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما