فروش انواع انار صادراتی به روسیه و ارمنستان

فروش انواع انار صادراتی به کشورهای روسیه و ارمنستان در حال افزایش است چرا که قیمت انواع انار صادراتی در ایران بسیار مناسب بوده و حمل و نقل راحت دریایی به این دو کشور هم مزید بر علت می شود که هر ساله حجم خرید انار ایران توسط این دو کشور افزایش یابد.

انار میوه ای بهشتی است و با توجه به خواص زیاد آن همه ی مردم علاقه زیادی به میل آن دارند.

انار ایران از نظر مرغوبیت حرف اول را در دنیا میزند و بسیار محبوب است لزا خریداران زیادی هم دارد.

انواع انار صادراتی ایرانی

انواع مختلف انار برای صادرات وجود دارد که انار شیرین، انار ترش و انار ملس از جمله آنها هستند که هر کدام طعم و مزه ی منحصر به فردی دارد.
انار از جمله میوه های پرمصرف در دنیاست که تقاضای برای خرید آن در بازارهای جهانی فوق العاده بوده و فروش بی نظیری دارد.

یکی از نکات مهم در صادرات سیب درختی دماوند، چگونگی بسته بندی آن است لزا نوع بسته بندی در میزان فروش و قیمت بسیار موثر است.
به هنگام بسته بندی باید در چینش انارهای هم اندازه دقت کرد و نباید در قسمت انتهای انار چیز اضافی باشد که مانع از جایگیری خوب انار شود.

باغداران میتوانند برای مشارکت در صادرات انار با شرکت کشت و صنعت آی نار در تماس باشند.

انواع انار صادراتی ایرانی

بسته بندی استاندارد انار برای صادرات

[toggle title=”فواید بسته بندی استاندارد در صادرات انار” state=”open”]شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که بسته بندی انار برای زیبایی حائز اهمیت است و کارایی دیگری ندارد اما واقعیت این است که بسته بندی استاندارد در میزان جذب مشتری و هم چنین افزایش نرخ فروش انار بسیار تاثیرگذار است. بسته بندی اصولی انار باعث توسعه بازار صادرات انار و در نتیجه افزایش کیفیت و کاهش ضایعات انار شود. با بسته بندی های استاندارد می توان سیب درختی انلاین را به یک برند تجاری معروف در دنیا تبدیل کرد و با این کار انار را به نام کشور خود انحصاری کرد.[/toggle]

بسته بندی استاندارد انار برای صادرات

فروش انواع انار صادراتی

در تجارت این نکته همیشه قابل اتکاست که هر چه تناژ خرید بالاتر رود، قیمت فروش انار کاهش پیدا می کند و این به نفع مشتریانی است که به صورت عمده این محصول را خریداری می کنند در نتیجه فروش عمده انار در کشور ایران رایج تر از فروش خرده آن است.

لازم به ذکر است که عوامل دیگری هم در قیمت فروش انواع انار تاثیرگذارند از جمله:

  • کیفیت و کمیت انار
  • نوع و کیفیت بسته بندی
  • چگونگی بازاریابی و فروش
  • تبلیغات

فروش انار صادراتی به دیگر کشورها از اولویت های اصلی هر کشوری محسوب می شود چرا که با این کار سود چند برابری عاید آن کشور خواهد شد.

فروش انواع انار صادراتی

مهم ترین شهرهای تولید کننده انار در ایران

اکثر شهرهای گرمسیری و نیمه گرمسیری کشور توانایی تولید انواع انار را با بهترین کیفیت دارند اما چگونگی و دانش پرورش درخت انار در این بین میتواند تمایز در کیفیت انار را رقم بزند.

انار تولید ایران علاوه بر تامین بازار داخلی، بازارهای خارجی را نیز به طور کامل پوشش می دهد.

شهرهای تولید کننده اصلی انار به قرار زیر است:

  • نی ریز
  • ایج
  • کوهمره سرخی
  • ساوه
  • کوهدشت
  • کاشمر
  • فردوس
  • یزد
  • اصفهان
  • ارسنجان

مهم ترین شهرهای تولید کننده انار در ایران

صادرات انار به روسیه و ارمنستان

با توجه به تولید سالیانه بالغ بر یک میلیون تن انار در کشور و عدم نیاز بازار داخلی به این حجم از انار لازم است مازاد آن به دیگر کشورها صادر گردد و این امر تابع شناسایی بازار هدف است.

بازار هدف انار ایران اغلب کشورهای همسایه و آسیایی است از جمله کشور روسیه و ارمنستان که میزان تقاضای آنها برای خرید انار نسبتا بالاست.

با توجه به مسیر کوتاه تجاری ایران با کشورهای روسیه و ارمنستان صادرات میوه و انار به این دو کشور به سهولت و با قیمت مناسب امکان پذیر است.

کیفیت تولید انار در ایران بسیار بالا بوده و مرغوب ترین انار تولیدی جهان را به خود اختصاص داده لزا طعم و ظاهر آن فوق العاده است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما