مرکز فروش انار صادراتی نی ریز

مرکز فروش انار صادراتی نی ریز این محصول را به چه کشورهایی صادر می کند؟ انار صادراتی نی ریز یکی از مرغوب ترین ارقام انار در ایران و دنیاست چرا که هیچ کشوری مثل ایران توانایی تولید انار با این حجم و کیفیت را ندارد.

خریداران عمده و یا تجاری که مایل به خرید ارقام صادراتی انار هستند می توانند مستقیم و بدون واسطه این محصول را از مرکز فروش انار صادراتی نی ریز تهیه کنند.

انار صادراتی نی ریز

ایران کشوری با بهترین شرایط برای پرورش انار است که یکی از این مناطق مستعد شهر نی ریز در استان فارس است که طبق آمارهای جهاد کشاورزی این شهر بزرگترین تولیدکننده انار در ایران است.

در نی ریز ارقام مختلف انار از جمله انار رباب، انار یزدی، انار شیرین و … تولید و عرضه می گردد و نزدیک به 750 رقم انار در این منطقه قابلیت رشد و پرورش دارد.

انار نی ریز غالبا به کشورهای آسیایی صادر می گردد اما کشورهای دیگری هم هستند که برای فتح این بازار با ایران رقابت می کنند از جمله:

  • کشور ترکیه
  • کشور افغانستان
  • کشور هندوستان
  • کشور چین

انار صادراتی نی ریز

انواع انار صادراتی

انار صادراتی ایران ارقام مختلفی از مرغوب ترین انواع انار را شامل می شود که این ارقام به قرار زیر است:

  1. ملس
  2. رباب
  3. شهوار
  4. نادری
  5. شیشه کپ
  6. یزدی
  7. میخوش
انار ایران را می توان به دو نوع انار زودرس و انار دیررس تقسیم بندی کرد لزا انار صادراتی اغلب انارهای دیررس هستند که به اندازه کافی رسیده هستند و دانه های آنها آبدار و خوش طعم می باشد.

انواع انار صادراتی

مرکز فروش انار صادراتی

مراکز فروش انار صادراتی در ایران اغلب دارای فروش آنلاین از طریق سایت های خود می باشند لزا از این طریق می توان بهترین انواع انار صادراتی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کرد چرا که در این روش انار مستقیما از باغداران خریداری شده و به خریدار می رسد و در این بین واسطه ها حضور نخواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما